|
-
SSS1: Neden üye olmalıyım?
Etkinliklerin iptal, duyuru ve değişiklikleri hakkında sizleri bilgilendirebilmek;
bilet satın alma işleminiz sırasında karşılaşabileceğiniz olası aksaklıklar karşısında
sizlere yardımcı olabilmemiz ve bilet alımına ilişkin onay bilgisinin tarafınıza
iletilebilmesi için gerekmektedir.
-
SSS2: Nasıl üye olurum?
Ana sayfamızda bulunan "üye girişi" bölümüne tıklayarak üye olmak istiyorum butonundan üye olabilirsiniz. Üyeliğinizin başarıyla tamamlanabilmesi için;
güncel ve erişilebilir bir e-posta adresinizi büyük harf içermeyen, boşluksuz ve doğru bir şekilde yazınız.
Şifrenizi en az 4 en fazla 8 haneli, en az bir rakam ve bir harf içerecek şekilde belirleyiniz.
Telefon numaranızı ve güvenlik kodunu eksiksiz girdiğinizden emin olduktan sonra işleminizin tamamlanabilmesi için gönder butonunu tıklayınız.
-
SSS3: Sistem, geçerli e posta adresimi kabul etmiyor, ne yapmalıyım?
E posta adresinizi büyük harf içermeyen, boşluksuz, doğru bir şekilde yazdığınızdan emin olunuz. Aynı hata mesajını almanız halinde, yardım için iletişim sayfamızdan ya da bilet@izmir.bel.tr e-posta adresinden bizlere ulaşabilirsiniz.
E posta adresinizi hatasız girmiş olduğunuza emin olunuz; daha önce kayıt olup şifrenizi unutmuş olabilirsiniz; şifremi unuttum butonunu tıklayarak e posta adresinize yeni bir şifre gönderilmesini talep edebilirsiniz.
-
SSS4: Kullanıcı adı ve şifremi unuttum
Ana sayfamızda “Üye Girişi” menüsünü üzerinden “Şifremi Unuttum” alt menüsünü tıklayarak
e-posta adresinizi giriniz ve “Yeni Şifremi Gönder” butonuna basınız. Yeni şifreniz
e posta adresinize ulaşacaktır. Kullanıcı adınız e-posta adresinizdir.
-
SSS5: Sistemde kayıtlı e posta adresimi değiştirmek istiyorum
Ana sayfamızda “Üye Girişi” menüsünü üzerinden “Üyelik Bilgilerim” alt menüsünü tıklayarak
bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Girdiğiniz e-posta adresi artık sizin kullanıcı adınız olacak, eski e-posta adresiniz ile sisteme giriş
yapamayacaksınız. girdiğiniz e-posta adresine aldığınız bilet çıktıları gönderileceğinden hesabınızın güncel olmasına dikkat ediniz.
-
SSS6: Kullanıcı adı ve şifremi değiştirmek istiyorum
Kullanıcı adınızı “Üye Girişi” menüsünü üzerinden “Üyelik Bilgilerim” alt menüsünü tıklayarak
bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Girdiğiniz e-posta adresi artık sizin kullanıcı adınız olacak, eski e-posta adresiniz ile sisteme giriş
yapamayacaksınız. Şifre değişikliği için; sayfamızda üst menüde yer alan “Şifre Değiştirme” menüsü altından eski şifrenizi ve ardından
yeni belirlediğiniz şifrenizi girerek şifre değiştirme işleminizi tamamlayabilirsiniz.
-
SSS7: Nasıl bilet satın alabilirim?
Etkinlik biletinizi kurumumuza ait kültür sanat merkezleri gişelerinden ve internet üzerinden temin edebilirisiniz.
İnternet üzerinden üye iseniz üye girişi ile; üye değilseniz üyelik işlemlerinizi tamamlayarak bilet satın alabilirsiniz. Sitemize üyelik işleminizi tamamlamanızın ardından, izlemek istediğiniz etkinliği listeden seçiniz ve "Bilet Al" butonunu tıklayınız. Ekrana etkinliğin yer aldığı sahne/salonun oturma planı gelir ve uygun durumda bulunan koltuklar arasından belirlediğiniz koltukları seçerek ücretlendirme sayfasına erişirsiniz. Koltuk seçiminizi yaparak ödeme için devam et butonuna basmadan önce; ücretlendirme kriterleri ve tarife bilginizi (bilet ücreti) kontrol etmeyi unutmayın. Devam et tuşuna basıldığında banka güvenli ortak ödeme sayfasına yönlendirileceksiniz. Ödeme sayfasında tüm bankaların 3 boyutlu güvelik sertifikasına sahip kredi kartları ve kredi kartı özelliğine sahip kartlarla ödeme yapabilirsiniz. Ödeme sayfasına yönlendirildiğinizde işlemlerinizin düzenli ilerleyebilmesi için lütfen ödeme sayfasından ayrılmayınız.
Satın alma işlemini başarıyla tamamladığınız biletlerinize, üyelik girişi menüsü altındaki “biletlerim” başlığından erişebilirsiniz. “Bileti göster” butonunu tıklayarak yazıcı çıktısı alabilir veya biletin üzerinde yer alan “referans numarasını” gişeye belirterek barkodlu biletinizi alabilirsiniz. Gişede olası yoğunluk karşısında mağdur olmamak için etkinlik saatinden 45 dakika önce biletinizi bastırmanız önerilir.
-
SSS8: Bilet alım işlerinde ne tür kartlar kullanılabilir?
Tüm bankaların üç boyutlu güvenlik sertifikasına sahip kredi kartları, kredi kartı özelliğine sahip debit kartlar (atm kartları) ve üç boyutlu güvenlik sertifikasına sahip sanal kartlarla bilet satın alınabilir.
-
SSS9: Bilet satın aldım, ödeme işlemi başarıyla tamamlandı ancak biletlerim başlığı altında söz konusu biletler yok ne yapmalıyım?
“Biletlerim” menüsünde biletlerinizi göremiyor; ancak ücretin kartınızdan tahsil edildiğini görüyorsanız,
kartınızdan kesilen bedel otomatik olarak gün içinde kartınıza iade edilecektir, kartınıza ilişkin işlem hareketlerini bir gün sonra kontrol edebilirsiniz.
-
SSS10: Bilet satın alıp almadığımı nasıl kontrol edebilirim?
Satın alma işlemini başarıyla tamamladığınız biletlerinize, üyelik girişi menüsü altındaki “biletlerim” başlığından erişebilirsiniz.
“Bileti göster” butonunu tıklayarak satın almış olduğunuz biletin içeriğini kontrol edebilirsiniz. 'Biletlerim' menüsünde işleminiz görünmüyorsa bilet alımı başarısız olmuştur. Satın alma işlemini tekrarlayabilirsiniz.
-
SSS11: Bilet satın aldım ancak çıktısını almadım, biletlere tekrar nasıl erişebilirim ?
Satın alma işlemini başarıyla tamamladığınız biletlerinize, üyelik girişi menüsü altındaki “biletlerim” başlığından erişebilirsiniz.
“Bileti göster” butonunu tıklayarak satın almış olduğunuz biletin içeriğini kontrol edebilirsiniz.
-
SSS12: Yazıcıdan elde ettiğim çıktıyı kaybettim.
“Üye Girişi” menüsünden üyelik bilgilerinizle sistemimize giriş yapabilir ve “Biletlerim” başlığı altından etkinliğe ilişkin bileti seçerek yeniden yazdırabilir ya da biletin referans numarasını öğrenerek gişeden karekodlu (QR) bilet temin edebilirsiniz.
Ancak çıktı biletiniz kaybolması ve başka bir kişi tarafından QR kodu okutularak kullanılmış olması halinde söz konusu bilet artık ilk satın alan kişiye ait olmadığı için yeni bir bilet daha satın alınması gereklidir.
-
SSS13: Gişeden edindiğim karekodlu(QR) bileti kaybettim.
Gişeden satın almış olduğunuz biletin kaybolması halinde etkinliğe giriş için gişeden yeniden bilet bastırmanız, biletiniz başka biri tarafından bulunup kullanılmış olması halinde ise yeni bir bilet satın almanız gerekmektedir. Herhangi bir mağduriyet yaşamamınız için QR kodlu biletlerinizi kaybetmemeye özen gösteriniz.
-
SSS14: Gişeden QR kodlu bilet almak zorunda mıyım?
Giriş için biletlerin üzerinde yer alan QR kod cihaza okutulmaktadır. Seyircilerimizin elindeki yazıcı çıktısı ile gişeden temin bilet arasında fark bulunmamaktadır. Yazıcı çıktısı veya gişe biletlerinde bulunan QR kod cihaza okutularak giriş yapılabilmektedir.
-
SSS15: Kurum Gişe Adresleri ve Çalışma Saatleri Nedir?
Gişelerimiz, etkinlik günlerinde etkinlik saatine dek açık bulunmaktadır. Haftanın diğer günleri çalışma saatleri etkinlik bazında değişiklik gösterebilir. Gişe çalışma saatleri, etkinlik bilgilendirme sayfasında ilan edilir.
-
SSS16: Bir kullanıcı en çok kaç adet bilet alabilir?
Bilet sayısı etkinliğe göre değişmekle birlikte, tek bir ödeme işleminde en fazla 4 adet bilet satın alınabilmektedir. Ödeme işlemini tamamlayarak, ödeme onayınızı aldıktan sonra, yeniden bilet satın alma işlemini tekrarlayabilirsiniz. Alınabilecek maximum bilet adet sayısı etkinliğe göre değişiklik gösterebilir.
-
SSS17: Uygulama tamamlanmadı, bilet alma işlemim başarılı mı?
Kullanıcı adınız ve şifrenizle tekrar sitemize giriş yaparak, ana sayfada üst menüler arasında yer alan “biletlerim” menüsünü tıklayarak
ödeme işlemi tamamlanmış biletlerinizin listesini görebilirsiniz.
Bu listede biletleriniz yer almıyorsa işlem gerçekleşmemiştir.
-
SSS18: Biletimi vermek ya da devretmek istiyorum
Biletinizi bir başkasına verebilir ya da "Üyelik Girişi" menüsünde "Biletlerim"
başlığı altından devir işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
-
SSS19: Fazla biletim var; birden fazla kişiye devir etmek istiyorum?
Biletler tek tek satın alınmış ise her bir bileti dilediğiniz kişiye devir yapabilirsiniz.
Ancak bir kişinin bir seferde birden çok satın almış olduğu biletler ancak toplu olarak devredilebiliyor.
-
SSS20: Bilet devir işleminde süre sınırlaması bulunmakta mıdır?
Bilet devir işleminde süre sınırlaması bulunmamaktadır. Etkinliğin başlamasından önce işlem gerçekleştirilebilir.
-
SSS21: Biletimi iade etmek / değiştirmek istiyorum
Satın alınmış biletlerde iade ve değişiklik işlemi yapılmamaktadır. Kurumumuzca iptal edilen etkinliklerin bilet bedelleri iade edilmektedir. Ancak iade işlemi için üyelerimizden kimlik fotokopisi ve dilekçeleri ile İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin Gelir Müdürlüğü’ne başvurmalarını rica ediyoruz.
-
SSS22: Biletlerde niçin devir işlemi yapılıyor?
Etkinliğe katılamayacak durumda olmanız halinde biletinizi dilediğiniz kişiye verebilir veya devredebilirsiniz. Devir işlemi ile biletinizi vermiş olduğunuz kişinin gişeden bilet veya yazıcı çıktısı elde etmesini kolaylığını sağlamaktadır.
Devir işlemi; "Üyelik Girişi" menüsünden "Biletlerim" başlığı altındaki "İsim Değişikliği" butonundan bileti devretmek istediği kişinin adı yazılarak "Kaydet" kutucuğu tıklanarak gerçekleştirilmiş olur. Böylece; bileti devralmış olan kişi ad, soyad ya da referans numarasıyla gişeye başvurarak QR kodlu bilet temin edebilir.
-
SSS23: Gişeden QR kodlu bileti temin edebileceğim en son tarih nedir?
Gişe yoğunluğunu da göz önünde bulundurarak etkinliğin başlamasından en az 45 dakika önce gişeye başvurmanız gerekmektedir.
-
SSS24: Kurumunuz Galerilerinde Sergi Açmak İçin İzlenecek Yol Nedir?
Sergi salonu tahsisi için başvurular dilekçe ile kabul edilir.
Dilekçe içeriğinde sergi bilgileri (sergi ismi, sanatçı veya sanatçılar), iletişim bilgileri (adres, telefon numarası, e- posta adresi vs.) ile sergilenecek eserlerin görselleri bir dosya halinde teslim edilmelidir.
Başvuru dilekçesinde; talep edilen veya olası tarihler ile sergi salonu (Çetin Emeç Galerisi, İzmir Sanat Merkezi Galerisi, Havagazı Sanat Merkezi Galerisi, Ahmed Adnan Saygun Sanat Merkezi Galerisi) ile idarenin uygun gördüğü salon ve tarihin kabul edilebileceği de belirtilmelidir.
-
SSS25: Sergi Açma Başvurusu Nereye Yapılır?
Başvurular Kültürpark Fuar alanı içerisinde bulunan İzmir Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sanat Dairesi Başkanlığı yazı işlerine ve ya İzmir Büyükşehir Belediyesi Yazı İşleri Şube Müdürlüğü’ne yapılmalıdır.
-
SSS26: Sergi Başvuru Sonucumu Nereden Öğrenebilirim?
Başvuru sonucunuz ile ilgili bilgiyi Kültür ve Sanat Dairesi Başkanlığı yazı işlerin biriminden öğrenebilirsiniz.
-
SSS27: Ahmed Adnan Saygun Sanat Merkezi’nde konser verebilmek için ne yapmalıyım?
Ahmed Adnan Saygun Sanat Merkezi'nde gerçekleştirmek istenilen konser ile ilgili sanatçı özgeçmişi, konser programı ve ses veya görüntü kaydı/linkini iletisim@aassm.org.tr e-posta adresine göndermeniz gerekmektedir.
Başvurunuz değerlendirmeye alınacak, değerlendirme sonucunda tarafınızla iletişime geçilecektir.
-
SSS28: Kurumunuz AASSM dışındaki diğer salonlarında konser ve toplantı türündeki etkinlikleri düzenlemek için izlenecek yol nedir?
Başvuru sahipleri talep edilen salonun adı, etkinliğin içerik, tarih ve süresinin belirtildiği; adres, telefon, e posta bilgilerini ekledikleri dilekçelerini Kültürparkta bulunan Kültür ve Sanat Daire Başkanlığı evrak kayıt birimine elden bırakabilir, dilerse 0 232 293 39 52 numaraya faks çekebilir. Başvuru sahipleri etkinliklerini ücretli (bilet satışlı) düzenlemeleri halinde salonların tahsis bedelini kurum veznemize yatırmaktadır. Ücretsiz düzenlenen etkinliklerde salon tahsis bedeli talep edilmez. Salon tahsis bedelleri hakkındaki bilgiye bu linkten erişilebilir.
-
SSS29: Ücretsiz Etkinliklerimiz Hakkında Bilgi Notu
Kurumumuz ücretsiz etkinliklerini izleyebilmek için; etkinlik başlama saatinden en az yarım saat önce etkinlik merkezinde bulunulması yeterli olacaktır. Salonun açılmasıyla birlikte içeri alınan izleyicilerimiz yer numarası aramaksızın diledikleri yere oturabilir.
Etkinliklerin davetiyeli olması halinde etkinlik bilgisinde "davetiyeli" etiketi bulunmakta ve davetiyelerin dağıtım saati, yeri ve kişi başına verilecek davetiye adedi etkinlik ayrıntı bilgisinde paylaşılmaktadır.
-
SSS30: Giriş Bileti Al ile Bilet Al Ne Anlama Gelmektedir?
"Giriş bileti al" ücretsiz bir etkinliğe kontenjan dahilinde izleyici kabul edilmesini tanımlamakta ve isteklileri için e posta kaydı ile QR kod bulunan giriş davetiyesi oluşturulması anlamına gelmektedir. İzleyicilerimiz kayıt yaptırdıkları etkinliğin giriş biletine(davetiyesi) erişebilmek için; etkinliği kayıt olur gibi yeniden tıklayarak bileti görüntüleyebilir ve katılım talebi (kaydı) silinebilir. "Bilet Al" ise ücretli etkinlikler için; kredi kartı veya banka kartlarının kullanılarak satın alma işlemin gerçekleştirildiği butonu tanımlamaktır. Paylaşılan tanımlamalar dışında herhangi ek bir açıklama bulunmayan açık hava gösterimleri, sergi gibi etkinlikler kurumun ücretsiz etkinlikleri arasında yer almaktadır.
ŞUBAT 2025
Pzt
Sal
Çar
Per
Cma
Cmt
Paz
Diğer etkinlik merkezleri için tıklayınız
|
|