SIKÇA SORULAN SORULAR
  • SSS1: Neden üye olmalıyım?
    Etkinliklerin iptal, duyuru ve değişiklikleri hakkında sizleri bilgilendirebilmek; bilet satın alma işleminiz sırasında karşılaşabileceğiniz olası aksaklıklar karşısında sizlere yardımcı olabilmemiz ve bilet alımına ilişkin onay bilgisinin tarafınıza iletilebilmesi için gerekmektedir.
  • SSS2: Nasıl üye olurum?
    Ana sayafamızda bulunan "üye girişi" bölümüne tıklayarak üye olmak istiyorum butonundan üye olabilirsiniz. Üyeliğinizin başarıyla tamamlanabilmesi için; güncel ve erişilebilir bir e-posta adresinizi büyük harf içermeyen, boşluksuz ve doğru bir şekilde yazınız. Şifrenizi en az 4 en fazla 8 haneli, en az bir rakam ve bir harf içerecek şekilde belirleyiniz. Telefon numaranızı ve güvenlik kodunu eksiksiz girdiğinizden emin olduktan sonra işleminizin tamamlanabilmesi için gönder butonunu tıklayınız.
  • SSS3: Sistem, geçerli e posta adresimi kabul etmiyor, ne yapmalıyım?
    E posta adresinizi büyük harf içermeyen, boşluksuz, doğru bir şekilde yazdığınızdan emin olunuz. Aynı hata mesajını almanız halinde, yardım için iletişim sayfamızdan ya da bilet@izmir.bel.tr e-posta adresinden bizlere ulaşabilirsiniz.
  • SSS4: E postanız sistemde kayıtlı şeklinde mesaj alıyor ve üye olamıyorum, ne yapmalıyım?
    Kolay rastlanabilir bir e posta adresi mi, benzer bir e posta olması mümkün mü? Daha önce kayıt olup şifrenizi unutmuş olabilirsiniz; şifremi unuttum butonunu tıklayarak e posta adresinize yeni bir şifre gönderilmesini talep edebilirsiniz.
  • SSS5: Kullanıcı adı ve şifremi unuttum
    Ana sayfamızda “Üye Girişi” menüsünü üzerinden “Şifremi Unuttum” alt menüsünü tıklayarak e-posta adresinizi giriniz ve “Yeni Şifremi Gönder” butonuna basınız. Yeni şifreniz e posta adresinize ulaşacaktır. Kullanıcı adınız e-posta adresinizdir.
  • SSS6: Kullanıcı adı ve şifremi değiştirmek istiyorum
    Kullanıcı adınız e-posta adresiniz oluşu nedeniyle değiştirmeniz mümkün değildir. Sadece şifre değişikliği işlemi yapabilirsiniz. Şifre değişikliği için; sayfamızda üst menüde yer alan “Şifre Değiştirme” menüsü altından eski şifrenizi ve ardından yeni belirlediğiniz şifrenizi girerek şifre değiştirme işleminizi tamamlayabilirsiniz.
  • SSS7: Nasıl bilet satın alabilirim?
    Etkinlik biletinizi kurumumuza ait kültür sanat merkezleri gişelerinden temin edebilirisiniz.

    İnternet üzerinden üye iseniz üye girişi ile; üye değilseniz üyelik işlemlerinizi tamamlayarak bilet satın alabilirsiniz. Sitemize üyelik işleminizi tamamlamanızın ardından, izlemek istediğiniz etkinliği listeden seçiniz ve "Bilet Al" butonunu tıklayınız. Ekrana etkinliğin yer aldığı sahne/salonun oturma planı gelir ve uygun durumda bulunan koltuklar arasından belirlediğiniz koltukları seçerek ücretlendirme sayfasına erişirsiniz. "Ücretlendirme Kriterleri" başlığı altında tam ve/veya indirimli biletlerinizi belirleyerek "Devam Et" butonuna tıklayınız.
    Bu adımdan sonra banka güvenli ortak ödeme sayfasına yönlendirileceksiniz. Ödeme sayfasında tüm bankaların 3 boyutlu güvelik sertifikasına sahip kredi kartları ve kredi kartı özelliğine sahip kartlarla ödeme yapabilirsiniz. Ödeme sayfasına yönlendirildiğinizde işlemlerinizin düzenli ilerleyebilmesi için lütfen ödeme sayfasından ayrılmayınız.
    Satın alma işlemini başarıyla tamamladığınız biletlerinize, üyelik girişi menüsü altındaki “biletlerim” başlığından erişebilirsiniz. “Bileti göster” butonunu tıklayarak yazıcı çıktısı alabilir veya biletin üzerinde yer alan “referans numarasını” gişeye belirterek barkodlu biletinizi alabilirsiniz. Ahmet Adnan Saygun Sanat Merkezi etkinliklerine giriş barkodlu biletle yapılabilir. Gişede olası yoğunluk karşısında mağdur olmamak için etkinlik saatinden 45 dakika önce biletinizi bastırmanız önerilir.
  • SSS8: Bilet alım işlerinde ne tür kartlar kullanılabilir?
    Tüm bankaların üç boyutlu güvenlik sertifikasına sahip kredi kartları, kredi kartı özelliğine sahip debit kartlar (atm kartları) ve üç boyutlu güvenlik sertifikasına sahip sanal kartlarla bilet satın alınabilir.
  • SSS9: Bilet satın aldım, ödeme işlemi başarıyla tamamlandı ancak biletlerim başlığı altında söz konusu biletler yok ne yapmalıyım?
    “Biletlerim” menüsünde biletlerinizi göremiyor; ancak ücretin kartınızdan tahsil edildiğini görüyorsanız, kartınızdan kesilen bedel otomatik olarak gün içinde kartınıza iade edilecektir, kartınıza ilişkin işlem hareketlerini bir gün sonra kontrol edebilirsiniz.
  • SSS10: Bilet satın alıp almadığımı nasıl kontrol edebilirim?
    Satın alma işlemini başarıyla tamamladığınız biletlerinize, üyelik girişi menüsü altındaki “biletlerim” başlığından erişebilirsiniz. “Bileti göster” butonunu tıklayarak satın almış olduğunuz biletin içeriğini kontrol edebilirsiniz. 'Biletlerim' menüsünde işleminiz görünmüyorsa bilet alımı başarısız olmuştur. Satın alma işlemini tekrarlayabilirsiniz.
  • SSS11: Bilet satın aldım ancak çıktısını almadım, biletlere tekrar nasıl erişebilirim ?
    Satın alma işlemini başarıyla tamamladığınız biletlerinize, üyelik girişi menüsü altındaki “biletlerim” başlığından erişebilirsiniz. “Bileti göster” butonunu tıklayarak satın almış olduğunuz biletin içeriğini kontrol edebilirsiniz.
  • SSS12: Yazıcıdan elde ettiğim çıktıyı kaybettim
    “Üye Girişi” menüsünden üyelik bilgilerinizle sistemimize giriş yapabilir ve “Biletlerim” başlığı altından etkinliğe ilişkin bileti seçerek yeniden yazdırabilir ya da biletin referans numarasını öğrenerek gişeden barkodlu bilet temin edebilirsiniz.
  • SSS13: Gişeden edindiğim barkodlu bileti kaybettim.
    Üyelik işlemi gerçekleştirmeden gişeden satın almış olduğunuz bilet ise; etkinliğe giriş için yeniden bilet almak gerekmektedir.

    Üyelik işlemleri ile internet üzerinden satın almış olduğunuz bileti "Üyelik Girişi" menüsünden "Biletlerim" başlığı altından ilgili etkinlik biletini seçerek yazıcı çıktısı alabilir veya referans numarasını öğrenerek gişeden barkodlu bilet edinebilirsiniz.
  • SSS14: Gişeden barkodlu bilet almak zorunda mıyım?
    Ahmet Adnan Saygun Sanat Merkezindeki etkinliklere giriş için gişeden barkodlu biletinizi almak zorundasınız. Biletinizin üzerinde yer alan “referans numarası”nı gişeye belirterek barkodlu biletinizi temin edebilirsiniz. Diğer salonlardaki etkinliklere yazıcı çıktısı alınmış biletlerle giriş yapılabilmektedir.
  • SSS15: Bir kullanıcı en çok kaç adet bilet alabilir?
    Bilet sayısı etkinliğe göre değişmekle birlikte, genel olarak tek bir ödeme işleminde en fazla 4 adet bilet satın alınabilmektedir. Ödeme işlemini tamamlayarak, ödeme onayınızı aldıktan sonra, yeniden bilet satın alma işlemini tekrarlayabilirsiniz.
  • SSS16: Uygulama tamamlanmadı, bilet alma işlemim başarılı mı?
    Kullanıcı adınız ve şifrenizle tekrar sitemize giriş yaparak, ana sayfada üst menüler arasında yer alan “biletlerim” menüsünü tıklayarak ödeme işlemi tamamlanmış biletlerinizin listesini görebilirsiniz. Bu listede biletleriniz yer almıyorsa işlem gerçekleşmemiştir.
  • SSS17: Biletimi vermek ya da devretmek istiyorum
    Biletinizi bir başkasına verebilir ya da "Üyelik Girişi" menüsünde "Biletlerim" başlığı altından devir işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
  • SSS18: Bilet devir işleminde süre sınırlaması bulunmakta mıdır?
    Bilet devir işleminde süre sınırlaması bulunmamaktadır. Etkinliğin başlamasından önce işlem gerçekleştirilebilir.
  • SSS19: Biletlerde niçin devir işlemi yapılıyor?
    Etkinliğe katılamayacak durumda olmanız halinde biletinizi dilediğiniz kişiye verebilir veya devredebilirsiniz. Devir işlemi; biletinizi vermiş olduğunuz kişinin bileti kaybetmesi ihtimaline karşılık devretmek istediğiniz kişiye kolaylık sağlar. Devir işlemi; "Üyelik Girişi" menüsünden "Biletlerim" başlığı altındaki "İsim Değişikliği" butonundan bileti devretmek istediği kişinin adı yazılarak "Kaydet" kutucuğu tıklanarak gerçekleştirilmiş olur. Böylelikle; bileti devralmış olan kişi ad soyad ya da referans numarasıyla gişeye başvurarak barkodlu bilet temin edebilir.
  • SSS20: Barkodlu bileti gişeden temin edebileceğim en son tarih nedir?
    Yazıcı çıktısı elde ettiğiniz bilet yerine barkodlu bilet tercih etmeniz durumunda; gişe yoğunluğunu da göz önünde bulundurarak etkinliğin başlamasına kısa bir süre kalmadan gişeye başvurmanız gerekmektedir.
 
 
HAZİRAN 2017
Pzt
Sal
Çar
Per
Cma
Cmt
Paz
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
HAZİRAN 2017
29
 
ETKİNLİK MERKEZLERİ
 
Diğer etkinlik merkezleri için tıklayınız